helpdesk
Ik heb een technische storing
Heeft u een melding van een verstoring op onze dienst en bent u technisch contactpersoon van uw organisatie? Meld deze via: ondersteuning@govroam.nl. In dringende gevallen kunt u een storing ook telefonisch melden via 088govroam (088 468 7626).
Ik heb een technische vraag
Heeft u een wifi-account van uw organisatie gekregen en ervaart u daar een probleem mee? Neem dan contact op met de organisatie die u het account verstrekt heeft. Stichting govroam heeft zelf geen gegevens over accounts.
Heeft u een technische vraag en bent u technisch contactpersoon van uw organisatie? Meld deze via: ondersteuning@govroam.nl
Zo snel mogelijk de juiste technische ondersteuning? Check dan dit overzicht met de meest effectieve routes om ons te bereiken. Bij belangrijke issues als een op handen zijnde ‘change’ of een incident.
Ik heb een administratieve vraag
Heeft u vragen of opmerkingen over administratieve zaken, denk hierbij aan: inzien of wijzigen van uw organisatiegegevens, inzien, toevoegen en wijzigen van gegevens van de contactpersonen, inzien van de facturatiegegevens of de status van uw aanvraag. Log in met uw e-mailadres en bijbehorend wachtwoord op het klantportaal van govroam.
Ik heb een vraag over diensten
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden om aan te sluiten bij govroam namens uw organisatie? Stuur een mail naar: relaties@govroam.nl of bel met Wim van Vliet, 06 30860070.
Bent u geïnteresseerd in onze nieuwe diensten getgovroam, govguest of govVPN en bent u reeds contactpersoon voor uw organisatie? Aanmelden of informatie opvragen kan via het klantportaal. Neem voor andere vragen contact op met relatiemanager bestaande relaties Frits Kuus, +31 6 52513630.